Analityka w e-Commerce - jak lojalni są Twoi klienci?
Webinarium dostępne na żądanie
+48
Pracujesz w branży e-Commerce i nie wiesz od czego zacząć analizę coraz większej ilości danych, które posiadasz? A może chciałbyś się dowiedzieć, jak usprawnić analizy, które tworzysz i jak wyciągać z nich poprawne wnioski? Chcesz wiedzieć, jak lojalni są Twoi klienci i jak rozliczyć wyniki Twoich kampanii promocyjnych? 27 lutego dołącz do naszego webinarium na żywo, podczas którego pokażemy, jak wyliczyć podstawowe wskaźniki lojalnościowe takie jak:
•    Aktywność Klienta
•    Częstotliwość Klienta
•    Kohorta lojalności
•    Średnia wartość paragonu Klienta
•    Marża procentowa
•    Rejestracje Klientów versus Cele
•    Ostatni zakup klienta
Prelegenci
Grzegorz Sroga
Business Project Leader Loyalty Consultant
Ekspert ds. programów lojalnościowych, marketingu relacji i analiz marketingowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał doradzając takim firmom jak m.in.: Intersport Polska, BP Europe, Alma Market czy Barlinek.
Absolwent Inżynierii Oprogramowania i wykładowca PW. Ekspert Visual Data Science, praktyk z bogatym doświadczeniem wdrożeń systemów Business Intelligence w Polsce i USA. Na co dzień zarządza działem BI. Po pracy poświęca czas dzieciom, bieganiu z psem i grze na gitarze.
Piotr Reszka
CEO Astrafox
ASTRAFOX Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 355 21 60

office@astrafox.pl
Firma Astrafox to najstarszy partner Tableau w Polsce posiadający największe doświadczenie we wdrażaniu i dostosowywaniu do potrzeb swoich Klientów nawet najbardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych. Obecnie Tableau to najlepszy system Business Intelligence. Stworzony, by zamienić setki tabel z milionami danych w piękne wykresy.