Analiza i optymalizacja dystrybucji
Webinarium dostępne na żądanie
+48
Częstym zagadnieniem podczas planowania czy egzekucji sprzedaży nowych produktów jest kontrola budowania dystrybucji produktów w sieciach handlowych.
Z biegiem cyklu życia produktu potrzeby analityczne zmieniają się i warto badać strukturę dystrybucji pod kątem jej optymalizacji.

Na przykładzie z rynku FMCG pokażemy, jak w kreatywny i prosty sposób możemy zbadać poziomy dystrybucji produktu oraz uzyskać informacje o możliwościach optymalizacji. Na webinarium zaprezentujemy przykładowy raport analityczny opracowany w aplikacji Tableau.
Attach to Sekcja 4
Prelegent
Michał Maliszewski
Senior BI Consultant
Analityk biznesowy z 20 letnim doświadczeniem pracy w korporacjach takich branż jak bankowość, produkcja, FMCG i telekomunikacja. Swoje umiejętności i doświadczenie zdobywał w sprzedaży, controllingu i łańcuchu dostaw. Absolwent Ekonomii na Uniwersytecie Warszawskim. Certyfikowany Trener  i Konsultant Tableau.  Wdraża, szkoli, doradza jak najlepiej wykorzystać narzędzia w biznesie.
ASTRAFOX Sp. z o. o.
ul. Poloneza 93
02-826 Warszawa
tel +48 22 355 21 60

office@astrafox.pl
Firma Astrafox to najstarszy partner Tableau w Polsce posiadający największe doświadczenie we wdrażaniu i dostosowywaniu do potrzeb swoich Klientów nawet najbardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych. Obecnie Tableau to najlepszy system Business Intelligence. Stworzony, by zamienić setki tabel z milionami danych w piękne wykresy.