DATA CHAMPION COMPETITION
PRZEANALIZUJ DANE POLSKICH YOUTUBERÓW
Data Champion Competition to już drugi raz organizowany przez firmę ASTRAFOX konkurs na najlepszą wizualizację wykonaną w Tableau. Tegoroczna edycja odbywa się we współpracy z firmą LifeTube, a zadaniem konkursowym będzie stworzenie raportu na podstawie danych polskich YouTuberów.
Nagrodą jest nowy SmartWatch Gear Sport. Dodatkowo dla autorów najciekawszych prac mamy przygotowane atrakcyjne nagrody pocieszenia.
Zadanie konkursowe polega na opowiedzeniu najciekawszej historii przy użyciu udostępnionych danych. Dane te można dowolnie łączyć z innymi danymi ogólnie dostępnymi, liczy się kreatywność. Stworzony raport należy opublikować na Tableau Public i przesłać link na adres: data@astrafox.pl.
Spośród nadesłanych wizualizacji jury wyłoni 2 osoby, które zaprezentują swoje prace na żywo 21 czerwca 2018 podczas naszego wydarzenia Party with Data. Zwycięzca będzie wybrany drogą głosowania.
Nadesłane prace będziemy oceniać pod kątem: wartości analitycznej raportu, standardów wizualizacji danych, poprawności kalkulacji, storytellingu oraz estetyki raportu. Dodatkowe punkty można zdobyć za kreatywność, nietypowe podejście do tworzonego raportu, etc.
Attach to Sekcja 4
Timeline konkursu:
25 maja udostępnienie pełnego regulaminu konkursu oraz danych
25 maja – 17 czerwca nadsyłanie prac konkursowych
18 czerwca wyłonienie dwóch laureatów konkursu
21 czerwca wielki finał na żywo podczas Party with Data
Zobacz jak wyglądała praca, która wygrała konkurs w zeszłym roku.
Szukasz inspiracji i materiałów edukacyjnych? Zajrzyj na naszą stronę.
Jeżeli masz jakieś pytania napisz do nas: monika.obrebska@astrafox.pl
+48
Prosimy o podanie prawdziwych danych, ponieważ będą one weryfikowane przed wydarzeniem.
Klikając “Zarejestruj się!” wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Astrafox Sp. z o.o. (Warszawa, ul. Taborowa 8) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Astrafox Sp. z o.o.
O LifeTube
LifeTube to największa jednonarodowa sieć YouTube w Europie i agencja influencer marketingu. Aktualnie zrzesza 440 twórców wideo o łącznej liczbie subskrypcji przekraczającej 60 milionów. Youtuberzy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.
Jurorzy
Kamil Bolek, LifeTube
Ekspert w zakresie wideo marketingu i wykorzystania influencerów w komunikacji marki, dyrektor marketingu w LifeTube - największej jednonarodowej sieci partnerskiej YouTube w Europie. Wcześniej head of communication w indaHash - międzynarodowej platformie do współpracy marek z influencerami. Psycholog i PR-owiec przekładający swoją wiedzę na działania w marketingu od 2012 roku. Zafascynowany zmianami w konsumpcji mediów, naukami o komunikowaniu i podejmowaniu decyzji.

Piotr Adamczyk, Astrafox
Doświadczony analityk danych, pasjonat wizualizacji i prezentacji danych oraz oprogramowania Tableau. Miłośnik marki Audi, whiskey single malt. Lubi aktywnie spędzać czas. Trener Tableau.
Dawid Myśliwiec
Youtuber, autor jednego z najpopularniejszych kanałów popularnonaukowych “Uwaga! Naukowy Bełkot” (ponad 310 tys. subskrybentów). Doktorant Wydziału Chemii UMCS na co dzień odkrywa przed swoimi widzami tajemnice, jakie kryje świat nauk ścisłych. Propaguje budowanie jasnego przekazu, dzięki któremu każdy jest w stanie zrozumieć najtrudniejsze zagadnienia z obszaru fizyki, chemii, biologii, matematyki, psychologii czy astronomii.

Dominik Batorski
Socjolog i data scientist łączący pracę naukową w Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego (ICM) na Uniwersytecie Warszawskim z działalnością doradczą i biznesową. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w analizie dużych danych, przede wszystkim zbieranych przez serwisy internetowe i firmy telekomunikacyjne, m.in. zakładał i do 2010 rozwijał dział business intelligence w Gadu-Gadu. Jest współtwórcą Sotrender’a firmy tworzącej narzędzia analityczne do monitoringu i optymalizacji marketingu w mediach społecznościowych w oparciu o dane. Od 2014 roku organizuje comiesięczne spotkania Warsaw Data Science Meetup, które służą wymianie wiedzy i integracji społeczności ponad 4tys. osób zajmujących się pracą z danymi. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych związanych z data science na UW, SGH, ALK i Politechnice Białostockiej.
ASTRAFOX Sp. z o. o.
ul. Taborowa 8
02-699 Warszawa
tel +48 22 355 21 60
office@astrafox.pl
Frima Astrafox to najstarszy partner Tableau w Polsce posiadający największe doświadczenie we wdrażaniu i dostosowywaniu do potrzeb swoich Klientów nawet najbardziej zaawansowanych rozwiązań analitycznych. Obecnie Tableau to najlepszy system Business Intelligence. Stworzony, by zamienić setki tabel z milionami danych w piękne wykresy.